Accesarea și utilizarea site-ului www.evonine.ro implică acceptarea de către dumneavoastră a acestor termini și condiții. Pentru evitarea oricăror neînțelegeri, vă recomandăm citirea acestora înainte de utilizarea site-ului și plasarea unei comenzi.

Site-ul www.evonine.ro funcționează conform tuturor prevederilor legislației României în vigoare. Ne asumăm dreptul de a face modificări ale acestor prevederi fără o altă notificare.

Site-ul www.evonine.ro nu răspunde pentru eventualele greșeli de tipar, prețuri sau caracteristici ale produselor și își rezervă dreptul de a modifica orice preț ori detaliu afișat greșit din cauza unor erori de editare, tehnice, de programare sau umane, dar și în cazul în care modificările sunt impuse de legile în vigoare. Ne rezervăm dreptul de a retrage anumite produse din magazinul online din cauza unor probleme de calitate sau de orice altă natură ce pot apărea pe parcurs.

Date identificare

Site-ul și magazinul online www.evonine.ro aparțin și sunt întreținute de S.C. EVOTIPAR SRL, persoana juridică de naționalitate română, având următoarele date de identificare:

Cod unic de înregistrare (CUI): RO 40815500

Nr. De ordine în registrul comerțului J/09/293/2019
Sediu social: Str.Mihai Eminescu nr.23,et.7 Braila,jud.Braila

Copyright

Întregul conţinut al site-ului www.evonine.ro – imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica web, email-uri, scripturi, programe și alte date- este proprietatea Evotipar SRL și a furnizorilor săi și este apărat de legea pentru protecția drepturilor de autor (Legea nr. 8/1996). Folosirea – de către orice persoană fizică sau juridică – fără acordul companiei Evotipar SRL. a oricăror elemente enumerate mai sus se pedepsește conform legilor în vigoare.

Produsele

Produsele comercializate prin intermediul www.evonine.ro sunt noi și în momentul livrării sunt însoțite de factură fiscală. Produsele sunt realizate pe baza comenzilor plasate.

Prin imaginile de prezentare utilizate pe site se încearcă o reproducere cât mai fidelă a produsului finit. Atragem însă atenția că, din varii motive, culorile și articolele pe care le vedeți pe monitorul dumneavoastră, pot fi diferite de articolele și culorile reale ale produselor sau ale printului de pe acestea.

Comenzi

După alegerea produsului/produselor dorite și selectarea atributelor pentru acestea (model, mărime, culoare, cantitate), se apasă butonul „Adaugă în coș”. Secțiunea Coș se află în colțul dreapta sus și poate fi vizualizată pe tot parcursul navigării.

Finalizarea comenzii se face prin completarea datelor personale în câmpurile marcate. Nu există comandă minimă impusă.

După plasarea comenzii veți fi contactat telefonic sau prin email de către un operator ce vă va solicita confirmarea comenzii.

Produsele comandate vor fi depuse la curier numai după primirea confirmării comenzii din partea dumneavoastră.

În cazul în care nu puteți fi contactat în decurs de trei zile lucrătoare de la plasarea comenzii, comanda va fi anulată.

Plata și livrarea produselor

Prețul produselor afișat pe site este în lei (cu TVA) și nu include taxa de transport. Aceasta va fi adăugată direct la coșul final. Puteți selecta modalitatea de plată din pagina de comandă și puteți alege una dintre cele două variante: prin ramburs (plata produsului și a transportului în numerar (lei) către curier la livrare sau prin card (plata produsului și a transportului prin card, iar agentului curier nu mai trebuie să-i plătiți nimic).

Procesatorul pentru plata prin card este _______________

Dacă ați ales metoda de plată ” Online prin card bancar ” este necesar să completați un formular cu informațiile despre cardul dumneavoastră in pagina securizata a procesatorului de plăți.

 – Plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa și MasterCard (Visa/Visa Electron și MasterCard/Maestro) se efectuează prin intermediul sistemului „3-D Secure” elaborat de organizațiile care asigura tranzacțiilor on-line același nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.

 – „3-D Secure” asigură în primul rând că nicio informație legată de cardul dumneavoastră nu este transferată sau stocată, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului  sau pe serverele procesatorului de plăți, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa și MasterCard.

Important de știut! – Pentru plățile prin card bancar nu este perceput niciun comision!

Livrarea produselor se face oriunde în țară (România), prin intermediul unor firme de curierat rapid. In cazul comenzilor din străinătate, livrarea se va face după o discuție prealabilă pentru identificarea unei variante de transport agreate de ambele părți.

Predarea produselor către curier se va face în 2-5 zile lucrătoare, clientul fiind notificat prin email în momentul predării. În cazuri excepționale, din cauza unor probleme de stoc sau ale echipamentelor, livrarea către curier se poate face în 5-10 zile lucrătoare. Clientul va fi contactat telefonic și anunțat în legătură cu aceste eventuale întârzieri.

Din momentul predării produselor către curier, de regulă produsele vor ajunge la destinație în decursul a 1-2 zile lucrătoare.

În cazul în care clientul nu este găsit la adresa menționată, el va fi contactat telefonic de către firma de curierat.

Recepția produselor reprezintă acceptul clientului ca produsele au ajuns în stare buna. Factura constituie contractul de vânzare/cumpărare conform legislației române în vigoare. Clientul își exprimă acordul explicit la semnarea facturii cu privire la faptul că a primit produsul (produsele) care este (sunt) conform cu comanda și cu nevoile acestuia.

Nu ne asumăm responsabilitatea pentru întârzierile la livrare datorate furnizorului sau curierului. De asemenea, deteriorările, distrugerile sau pierderile survenite pe timpul transportului până la destinatar cad în sarcina transportatorului.

Livrarea se realizează prin curier rapid, iar o parte din costul expediției este suportată de Evonine.ro. De aceea vă putem oferi una dintre cele mai ieftine livrări din România, direct la domiciliu, oriunde în țară (15 lei preț fix). În străinătate livrăm prin DHL Express (de la 85 lei) sau prin Poștă.

Concursuri și promoții

Magazinul www.evonine.ro își stabilește singur regulamentele promoțiilor și ale concursurilor pe care le organizează, în conformitate cu legislația în vigoare. Aceste regulamente sunt aduse la cunoștința eventualilor participanți prin intermediul site-ului. De promoții beneficiază doar acele comenzi care respectă întocmai regulile afișate pe site. De asemenea, promoțiile se aplică doar comenzilor care sunt înregistrate de către companie în perioada de timp în care promoția este validă și numai în limita stocului disponibil.

 

ATENȚIE! Returnarea sau schimbarea produselor cade sub incidenta art. 16 lit. c din O.G. 34/2014, iar toate detaliile le găsiți în pagina dedicată pe www.evonine.ro

Confidențialitate

Ne angajăm să utilizăm cu atenție datele dumneavoastră personale și să nu le furnizăm către terțe părți.

Dreptul de a modifica/șterge date personale
www.evonine.ro îți conferă dreptul de a modifica datele personale de contact pe care le-ai înregistrat, precum și renunțarea la anumite servicii cu care ai fost de acord anterior. De asemenea poți să ne soliciți oricând ștergerea datelor tale înscrise pe site.

Dispute și conflicte

Orice conflict apărut între SC Evotipar SRL și clienți se încearcă a fi rezolvat pe cale amiabilă prin înțelegere între cele două părți. În cazul în care acest lucru nu este posibil se vor aplica prevederile legale din acest domeniu, iar soluționarea conflictelor este de competența instanțelor românești. Orice tentativă de acces neautorizat la site-ul www.evonine.ro și orice încercare de fraudă va fi raportată autorităților competente.

Responsabilitate

Ca urmare a legislației în vigoare, magazinul nu are nicio responsabilitate în ceea ce privește:

-întârzierile la livrare datorate furnizorului, curierului sau din alte motive (furnizarea de date eronate de livrare de către client, neconfirmarea la timp a comenzii)
-deteriorările, distrugerile sau pierderile survenite pe timpul transportului până la destinatar
-neplăcerile create de întreruperea accesului în magazin datorate furnizorului de servicii de internet
-conținutul sau natura site-urilor prin intermediul cărora un client ajunge în magazin

Ne rezervăm dreptul de a refuza o comandă în orice moment al procedurii de comandă din mai multe motive, printre care:

-produsul comandat nu este pe stoc
-identificarea unei erori în informațiile despre produs, inclusiv prețul sau o ofertă
promoțională.

Dispoziții finale

Ne rezervăm dreptul de a face orice modificări ale acestor Termeni și Condiții, precum și orice modificări asupra site-ului, fără a fi necesară vreo notificare prealabilă a utilizatorilor.